In cadrul proiectului ASOV – ID 312198, in luna octombrie 2025 a demarat perioada de implementare a planurilor de afaceri castigatoare in cadrul concursului.
Procesul de implementare debutează cu constituirea și organizarea operațională a întreprinderii, incluzând înregistrarea juridică, autorizarea activităților conform codurilor CAEN relevante, obținerea atestatului de întreprindere socială și înscrierea în Registrul unic de evidență al întreprinderilor sociale. În paralel, este realizată structura organizațională, sunt definite responsabilitățile personalului și sunt angajate resursele umane prevăzute în planul de afaceri, cu respectarea obligației de integrare a persoanelor inactive.
Implementarea activităților economice se realizează etapizat, prin achiziția de echipamente, dotări și servicii necesare desfășurării activității, conform bugetului aprobat și principiilor de eficiență, transparență și utilizare responsabilă a fondurilor. Activitățile sunt corelate cu un calendar de implementare clar, care asigură respectarea termenelor asumate și funcționalizarea progresivă a întreprinderii pe piață.

